bilden stämmer ju in i alla fall ☻


har suttit och pluggat matte i över två timmar, gick rätt bra ändå. men det är krångligt.. nu tittar min familj på någon film och äter chips, men just nu känner jag inte för det. kanske går in till dom snart.

förövrigt har jag inte hunnit skriva mycket i helgen, har haft rätt mycket.
igårkväll var jag hemma hos malin med emelie matilda och johanna. as kul var det! visst tjejer?
åt mat, tittade på film (taken och någon annan som jag inte minns namnet på), åt chips och mjölkchokladkaka! ha en bäst kväll!


Kommentarer
Postat av: jenny

cool header :D

2010-03-28 @ 22:28:33
URL: http://wuffan.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du prov snart eller tränar du bara på matten ?

Hehe bara undrar^^

2010-03-29 @ 15:24:58
URL: http://ilyhugo.blogg.se/
Postat av: Malin ♥

haha det va askul :)

2010-03-29 @ 17:27:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0