malin + josefine = galna i kyrkan

hallå, dagen har varit jättebra hittills! skolan var ändå rätt slapp. sista lektionen tittade vi på julshowen (dom som va med på den). fick semlor, kakor och dricka också. måste säga att det var faktiskt roligt att se den. tänkte gå på "toa" då vi var på det stället jag sjöng, men nej jag gjorde inte det. ;) haha!
efter skolan gick jag och malin till kyrkan. ska hålla i lovsången på bönemötet imorn på kvällen. gick jätte snabbt att välja ut låtar, till skillnad från vad det brukar göra.
övade även på vår dans till rörelseprogrammet i skolan. blev klara med hela dansen! nu är det bara att öva öva öva så det sitter perfekt!
vi spelade in när vi dansade med (så vi inte skulle glömma bort allt till nästa gång vi skulle dansa). så jag ställer kameran på en bänk, och jag trycker på spela in o startar musiken, sen skyndar jag mig upp på scenen och trillar precis när vi ska börja dansa, så sjukt kul va det! och sjukt halt med för den delen :P haha vi höll nästan på att dö. kul att vi har det inspelat, hah! tack för dagen malin!
nu har jag ganska ont i huvudet, ska nog snart göra något annat. ha en bäst kväll!

du är så bra vännen!


Kommentarer
Postat av: ciiifen

snyggingar;)

2010-01-13 @ 18:46:45
Postat av: Emma

jag vill se den filmen hörru! :D

2010-01-13 @ 20:43:20
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Postat av: Malin ♥

hahahaha! :) så kul va det. du e sööt :) <3

2010-01-14 @ 15:54:10
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0