onsdag

jag känner mig inte så pigg.. typ sjuk

skolan var ganska rolig faktisk. förutom att hemkunskapen blev heelt misslyckad! jag och sandra failade totalt! haha
hade håltimma, så jag och malin gick hem till mig och började med teorin på rörelseprogrammet.
sista lektionen hade jag musik på elevensval, vi spelade in min låt :-) blev faktiskt bra, tack vare lillemor, jonatan, albert och malin! :-)
gick från skolan halv 5, sen gick jag och malin till pizzerian och beställde kebabtallrik, tog med de hem och åt. sen höll vi på med arbetet hela tiden fram till kl 9 typ.
gaaalet trött, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Peter

aha gud vad jobbigt jag måste börja med mitt projektarbete btw :(

2010-02-10 @ 22:47:09
URL: http://kjarsgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0