14 månader i hillerstorp idag


jag saknar dig, jag gör verkligen det.
önskar att vi bodde mycket närmre varandra så vi kunde träffas nästan när vi ville..
att vi kunde skratta och umgås så mycket vi bara kunde.
att bara sitta ner och prata om allt och ingenting, för det kan jag verkligen göra med dig.
du är så otroligt bra josefin, jag längtar till sommaren så vi kan umgås!
ligga på bryggan och steka hela dagarna, galet va vi ska ha roligt!
jag hoppas att du vet att jag alltid kommer att finnas här, du kan lixom prata med mig när du vill.
jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Petra

hejsan

2010-02-27 @ 15:56:09
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Postat av: josefin

jossan <3 sjukt kul kommer vi ha i sommar! jag längtar så, för jag vill träffa dig, helst innan sommaren. du är den enda jag verkligen kan berätta allt för, och jag är så glad över det. du finns alltid där. och du kan säga allt till mig det vet du. vi ska ha så roligt när vi träffas! jag kommer alltid finnas vid din sida jag lovar.. jag älskar dig också.

2010-02-27 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0