läppförstoring..?


ville prova vara kissie ;) nej jag skojar, hehehe.. heh.. ehe.
jani, nu har jag ganska nyss kommit hem från öppet hus på figy. verkade vara en riktigt bra skola, men jag vet fortfarande inte om jag vill gå där. ska åka och titta på skolan i gislaved imorn med pappa också. hihi han är så snäll som följer med mig :-)
när vi fick information om estet, så frågade jag och pappa om den fotokursen som dom hade. han sa "ja, vi har fotokurser a och b bla bla bla.. vi har bla. en jättefin och fräsch fotostudio!" mm.. vi frågade om vi fick se på den, och det fick vi. när vi kom dit visste jag itne om jag skulle skratta eller gråta :o det var hemskt! asså ärligt va äcklig den studion var. kändes som man kom in i ett orenoverat rum som stått hur länge som helst, ingen ordning alls, utan alla saker stog huller om buller, lite verktyg här och var och det var bara ett skynke och lite andra fotosaker. nej förlåt men jag tyckte att det var scary där inne. :s om inte pappa hade vart med mig skulle jag vara panikslagen, han var läskig. nog om det.
jag kan alla asiens länder OCH huvudstäder, kunde dom igår också men whatever ;) har prov imorn och nu kände jag att texten blev ganska lång, men det kvittar.
märkte att jag inte hade mina glasögon nu heller :o, nu vet ni det. PUSS!


Kommentarer
Postat av: SHOAKAN

härlig bild :D

2009-11-28 @ 19:39:43
URL: http://candygloss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjälp! xD Skaffa inte en läppförstoring för 7tooooon!;P

2009-11-29 @ 14:04:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0