josefine ♥ malin



kom nyss hem från kyrkan. gick super bra att sjunga tycker jag! dock var det inte alls mycket folk, men men. hihi
i alla fall, dagen började med att jag gick upp vid 11. gjorde i ordning frukost och sånt. sen träffade jag malin i kyrkan och vi övade lite, sen gick vi hem till mig och en stund efter åkte hela vår familj hem till hennes familj och åt mat. super gott! och efterrätten var kanon! åkte sedan hem och gjorde mig iordning. sen gick jag till kyrkan.
nu sitter jag här och gör inte alls mycket. ska nog gå ut och gå kanske
hihi puss!

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

så kul så =) du är u n d e r b a r!

2009-05-31 @ 20:30:41
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0