16 maj 09 - min födelsedag!

hej dagen börjdade med att min familj kom in och sjöng för mig
fick lite paket och så. 2 halsband, 2 par örhängen, 2 armband, godis, krukor och plastblommor för jag kan inte hålla dom andra blommorna i liv :D, en söt blomma av tina, 2160 kr och lite till
tack debora för presenten! super fint! (: ♥
lite senare kom lilian och leif från kristinehamn vi fikade och vid lunch kom jenny och niklas
lite över 2 åkte jag tina och linnea till törestorp för att titta på när några tog konfirmation. super!
när det var slut åkte vi hem och efter en liten stund kom tina till mig och hon lockade håret på mig, och på henne också (:
halv 8 gick vi till kyrkan för det var unity live! det var inte alls så mycket folk som det brukar vara. men lika kul var det minsann!
jätte bra möte verkligen! och vet ni? jag och tina såg en spindel på golvet. fy va rädda vi va! usch vi hatar spindlar
när mötet var slut gick alla bort till gränden. vi umgicks med lite folk och så.
ja satt lite med tina jonatan sandy och adam, och jonatan tyckte jag såg lite trött ut så han bara "josefine, du fyller ju fortfarande år i 40 min till. du ska ju vara pigg!" eller nåt sånt. och så ställde dom sig upp och sjöng för mig + alla andra som satt där  i rummet, vilket var ganska så många. haha det var ganska sött! :D
lite innan tolv gick jag tina jonatan adam john och fränberg hem till jonatan.
och therese va också där. tittade på lite film och så. super mysigt!
va tvungen att gå hem vid halv 2. så tina följde mig och sen gick jag nästan och la mig på en gång.
dagen vart toppen! TACK ni är bäst!

dagens outfit. men ja skippade sjalen på kvällen

lilian och leif



leif jenny niklas johanna

josefine

josefine hjärta tina




vet du? jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: tina

dagen var jätte mysig ! och massa grattis till världens bästa josefine ! ;d



och vet du en annan sak ? jag älskar dig också !



du är bäst <3

2009-05-17 @ 21:06:56
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/
Postat av: klara (:

fy vad söta ni är! älskar dej! (L)

2009-05-18 @ 14:52:49
Postat av: M Y O L S S O N

sv. fin blogg! :) fan va fina ni ar i håret där, hur har ni fått det så? .o.O< 3

2009-05-18 @ 22:22:39
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0