jag känner att jag suttit alldeles för mycket vid datorn idag


even angels fall


nu är kl halv ett och jag tror att jag ska göra mig i ordning snart
sitter och lyssnar på och så känner jag mig lite deprimerad över att nyhem är slut.. det gick så fort och nu är det ett år kvar!
men jag får hoppas på att jag kan åka på unite, i jönköping, för då kan jag träffa alla där igen. + att jag kanske ska till alingsås i sommar om det går. det kommer bli super isf! för jag saknar redan alla kompisar och orkar verkligen inte vänta ett helt år tills jag ska få träffa dom igen.
fattar ni va skönt det är med sommarlov just nu, känns gött att man kan sova länge på morgonen och veta att det inte är några läxor eller prov som ska göras.
vet ni? inatt drömde jag att vi skulle flytta igen, tillbaka till kristinehamn tror jag om jag inte minns fel. och jag hälsade på min nya klass o så, när jag kom in i den nya klassen hälsade jag lite och titta runt lite i klassrummet, sen sprang jag ut och grät, verkligen stor grät och va hur ledsen som hellst. jag trivs så bra i min klass här och vill verkligen inte flytta igen, så tack och lov att det var en dröm! dock saknar jag alla kompisar och allting i kristinehamn, men jag orkar inte flytta, inte igen. det är hemskt, tro mig! josefin, du är så sjukt saknad. vet inte hur jag klarar mig utan dig här egentligen, tänker på dig varje dag vännen..
har ni smakat på lakrits snören? ni vet sånna skosnören typ, dom är både äckliga o goda, ganska goda iaf. jag äter sånna just nu om ni undrade. känner för att borsta tänderna nu! efter att jag ätit upp detta snöre. så känner jag för att ta på mig pyjamasen, det vore jätte mysigt! och sen krypa ner i sängen och sova. blir dock jätte ljust i mitt rum på morgonen, vet ni hur man gör då? jo man använder en sån ögonbindel, en sån när man sover ni vet. jag fick en av tina och det är toppen! slipper vakna av ljuset. köp en sån vettja!
jag känner att jag har börjat skriva så långa, onödiga fast kanske lite intressanta texter (?) vet inte vad ni tycker, men jag tror att jag skulle tycka de va lite jobbigt att läsa kanske. men ni som läser borde få en puss eller nåt sånt, för ni är jätte bäst som läser!
nu ska jag faktiskt sluta skriva och göra mig i ordning. fast först tänkte jag skriva att min statistik sak är knäpp, för igår stog de att jag hade 22 besökare, men nu står det att det bara va 13. va arg jag blir! sovsött!


Kommentarer
Postat av: josefin

och jag tänker på dig varje dag <3 saknar dig så jätte mkt! hoppas vi kan träffas snart :D

jag tycker om att läsa dina texter ;))

2009-06-21 @ 13:55:03
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: klart att jag köpt en present ! ;o haha självklart! fast vi måste träffas först,. sen kan du få presenten ;)<3

2009-06-21 @ 13:57:59
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/
Postat av: debora*

annars kan man ju skaffa en mörk rullgardin, mycket bättre faktiskt :)

2009-06-21 @ 17:52:48
URL: http://deboranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0