josefine gånger två


josefine du är bland dom bästa som finns
vi har alltid roligt tillsammans och jag vill aldrig förlora dig, du är för bra för det
vi har så sjukt många minnen, vi kunde till och med ha roligt när vi satt och pluggade.
kommer du ihåg den gången vi satt vi badhuset och andarna skrattade åt oss? haha fy va roliga dom var!
så kommer jag ihåg när vi va hemma hos dig och tittade på skräckfilm, vi va as rädda och satt och kramade varandra o skrek jätte mycket.
vi hade ju roligt i skolan också, det är inte alla som kan ha. vi gick runt i skolan och skrattade och såg glada ut, medans andra va jätte sura hela tiden kändes de som.
fy va roligt de va den gången vi skulle åka hem till mig för att hämta mitt svenska arbete. (tror jag det var) så kom vi hem till mig, fixade håret och tog en chokladbit, sen åkte vi iväg jätte fort. när vi hade kommit en bit så märkte vi att vi inte hade med oss det vi skulle hämta. haha så sämst!
sen den gången vi hade vart hemma hos mig och sedan skulle till skolan, så kom värsta snöstormen, då vi cyklade.
jag skulle kunna skriva så sjukt mycket mer om jag ville men det jag egentligen vill säga är att jag saknar dig så otroligt mycket, det finns ingen som är som du josefin. du är så speciell och så otroligt omtänksam. du bryr dig alltid om mig och vi kan alltid prata om vad som hellst. jag litar på dig till tusen och jag vet att vi inte kommer att tappa kontakten. för om vi skulle göra det, då vet jag inte vad jag gör. jag vill inte förlora dig, aldrig någonsin. du är alldeles för bra för det ska du veta! jag hoppas att vi ses snart, o jag vet att vi kommer göra det! snart, väldigt snart, hoppas jag! 
du är älskad josefin fransson

"varje liten sak som du gör
varje litet ord som jag hör
får mig att förstå, att en vän som är så
är det finaste någon kan få"

Kommentarer
Postat av: tina

de hade jag , :)

fast saknat dig . <3

2009-06-21 @ 23:31:28
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/
Postat av: josefin

ååh jossan ! ärligt jag har tårar i ögonen när jag skriver det här . asså jag vill bara träffa dig nu nu nu nu NU ! <3 haha kmr du ihåg att innan vi skulle hämta svenska arbetet så sade vi till varandra " haha tänk va dumma vi skulle va om vi glömde svenska arbetet " (elr nåt sånt) osså gjorde vi det X) såå kuul! så himla mkt minnen som man bara går runt o tänker på. det känns som att vi inte träffats på flera år ! när vi väl träffas kmr vi ha jätte kul som vanligt, det är det jag älskar med dig jossan, vi har ALLTID kul !! jag tänker på dig varje dag, det är inte lika kul på sommarlovet när inte du är här . kram<3

2009-06-22 @ 10:55:43
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0