ja, jag lever

...har bara inte kunnat sitta vid datorn. internet är ju som sagt oftast väldigt segt. har vant mig utan datorn nu så jag orkar inte sitta här heller.

igår var vi på barnvälsignelse, för mitt kusinbarn. alissa heter hon, jättesöt! sen åkte vi till vår faster och umgicks med släkten. super mysigt! roligt att träffa alla och så.
sov till kl halv 1 idag. sitter fortfarande i pyjamas. har nyss sett taken med simon markus och pappa. ska börja se nån annan film snart med tror jag.
blir nog en väldigt slapp dag förmodligen.
jag orkar inte skriva mer men jag lever i alla fall. hihi
pussar till er

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

vet du va jag tycker? vi borde kolla på a walk to remember du o jag nån gång och bara lipa som as :) haha!

2009-07-29 @ 22:48:21
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0