17 januari 09

hej dagen var minsann kanon! gick upp vid halv 11. gjorde mig iorning blablabla.. sedan gick jag med johanna till ica. vi köpte 6 tomater en paprika fil yoghurt och en tidning. hihi
sedan åkte jag till malin. det var super! vi gick ut och gick i skogen. tog massa kort! fast det var iskallt, eller hur?
och så gick vi hem till henne igen. pratade och så :) sedan åt vi god mat. potatis och kött och sås. mums!
efter det va vi vid datorn. sedan bakade vi, chokladmuffins. fast dem vart inte kladdiga :c men goda ändå.
malin, det var superkul! får vi göra om. jag älskar dig.
vid kvart i sex åkte vi in till själva hillerstorp c: åkte förbi mig sen hämta upp amila. och sedan till gränden. och så gick alla ungdomar till erik som är praktikanten. det var super! åt bullar pepparkakor och saft. pratade och så (:
gick hem vid kvart över 9. var super trött! och så var jag med broder den store. simon med andra ord (: vi sjöng och spelade gittar. och så sms:ade jag med debora. var länge sen vi träffades ._. jag saknar dig sjukt fruktansvärt kanon mycket :( du får komma och hälsa på här snart! :DD annars blir jag ledsen :c  hihi
hejdå




Kommentarer
Postat av: malin

jossan! det var askul! :D

usch för bilden på mig hahah.

2009-01-18 @ 17:06:18
URL: http://shakeplanet.blogg.se/
Postat av: isabelle

hejsan

de var jäätte jätte länge sen vi pratade ju ;o

och jag har saffat en ny blogg så hoppas du kan läsa den så som ja gör med din

och ja saknar sig josefine

<3

hopaps du inte glömt mig helt / izza

2009-01-18 @ 20:52:25
URL: http://jjordgubbssaft.blogg.se/
Postat av: isabelle

hihi . tur de . frö vi har itne skrivit på länge

men jag älskar dig o dina bilder <3333 / izza

2009-01-18 @ 22:06:46
URL: http://jjordgubbssaft.blogg.se/
Postat av: debora*

åh, saknar dig massa vill verkligen komma till dig!

söta bilder btw (: <3

2009-01-19 @ 20:13:07
URL: http://bbirdshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0