josefine (L) debora


DEBORA JAG SAKNAR DIG !  ♥
- måste ses snart, det var typ sjukt länge sen!
:(
jag saknar den dagen. jag saknar när vi hade likadana kläder och åt calippo. gick på stan. satt på gräset och pratade.  klippte sönder chipspåsen. sov i bussen. cyklade till öb.
jag saknar den dagen. vi cyklade till lillemor, köpte godis. cyklade till kvarndammen. tog massa kort. åt godis på gräset. låg i gräset och pratade, med ditt paraflax fast det var jättesoligt. vi pratade om allt. jag saknar det.
jag saknar den dagen. vi kollade på widows street festival när simon o bui beatboxa. vi gick till maxi. det var jätte varmt verkligen. vi köpte tröjor och klippte i dem. vi köpte wiernerbröd ist för ansiktsmask. vi gömde ansiktsmasken bland kastruller och sånt. vi gjorde massa kul. jag saknar det. jag saknar dig.
jag saknar dem dagarna. på nyhem. vi skrattade och hade skit kul. vi bråkade jätte mycket också. vi sov i tält. vi var allmänt flummiga. vi var med massa folk. jag saknar det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin bild! vad har du för kamera??

2009-02-28 @ 13:34:56
URL: http://niisho.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv:e den dyr:P??

2009-02-28 @ 18:29:46
URL: http://niisho.blogg.se/
Postat av: debora*

jag saknar dig så sjukt!

jag seriöst gråter just nu :'<

jag dör snart om jag inte får träffa dig!

snyft. kärlek på dig (L)

2009-03-01 @ 12:39:54
URL: http://bbirdshit.blogg.se/
Postat av: bea ;)

ni är seriöst lika!!

2009-03-02 @ 17:24:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0