26 februari


*     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *    *    *     *
hej jag kom just på hur mycket jag saknar min släkt. det var sjukt länge sen vi hade släktträff eller nåt sånt
jag saknar det
för jag älskar alla mina kusiner. dem är så söta
adam david linda samuel william niklas desiree magdalena daniel rebecka johannes och lars o yui som är ingifta elr vad det heter
och annette o marwin  anders o kerstin  mats o ocki o alla.

förövrigt så var dagen okej
skolan var väl okej
hem och plugga no, usch det är boooring
ska göra lite so tror jag snart, boooooring
sen försöka kolla lite på andra avenyn, eftersom det aldrig har funkat, suck!
tack alla som läser, ni e best!
pppuss!

Kommentarer
Postat av: Klara

åå, pratade med magda igår :) <3<3

2009-02-28 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0