21 februari 09









hej josefine ska försöka blogga lite oftare
här är några bilder iaf som jag tog idag (a)
som ni kanske ser så har jag bakat idag (: fast inte själv, simon och markus va med
det var mysigt. har inte ätit dem än så jag vet inte om dem är goda. men dem ser goda ut iaf
sedan tog jag en massa kort när dem va inne i ugnen. typ dem två tulpan bilderna bla.
vaknade 11.14 haha sen åt jag frukost med familjen (:
va ute och gick med systeryster också, vi köpte klubbor hihih det var mysigt
sen såg jag lite på dumbo, den är sorglig :( jag grät. jag är töntig
ikväll ska jag va med johanna malin amila emelie matilda, sen skulle isac komma tror jag. :P
jag känner mig faktiskt glad idag, det är roligt.
och mina händer är kalla, det är skönt!
hihi kommentera nåt vettja (: och om ni vill att jag ska läsa eran blogg så skriv de :D
puss (L)

Kommentarer
Postat av: HeHelena

Woash, vilka fina bilder på blomman! :-D

2009-02-22 @ 22:00:13
Postat av: HeHelena

Ooh, vilka vackra bilder på blomman! :-D

2009-02-22 @ 22:05:46
Postat av: hanna

läs min blogg vetja! :D

2009-02-26 @ 18:14:27
URL: http://hannasigvardson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0