skolan

jo jusdea! jag glömde skriva lite om skolan.
på morgonen var vi på två stycken studiebesök. först på axelent och sen hillerstorps trä (?) om de nu hette så.
jätte tråkigt på axelent måste jag säga (a). va där i typ en halv timma. sen gick vi tillbaka till skolan och hade ny generation i en halv timma eller nåt sånt. så gick vi till det andra besöket. lite roligare va de faktiskt. alla fick läppsyl + en sån där plastsak som man stoppar in i en kundvagn istället för en tia eller femma. + att vi fick glass! sjukt gott må jag säga.
NOGGER for life! ♥
gick tillbaka och då va det lunch! sa också grattis i efterskott till hempas mamma. haha! va tvungen att nämna de.
svenska + no va de också.
och pontus (tror ja han hette?) hade krockat med moppebilen i en annan bil :o de kom typ ambulans + polis och skit :o
jaja jag tror inte ni är så intresserade men ändå! :D

Kommentarer
Postat av: debora*

nej, TWISTER for life!

fast fortfarande calippo lime, R.I.P

(L)!

2009-04-26 @ 21:07:18
URL: http://deboranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0