prao o hem


erkänn typ super duper mega sött? fick de av en som heter felix på dagiset.

just nu är klockan 17:17
. va tvungen att nämna de
dagen va helt okej! började kl 8 - 4
fram till lunch gick tiden jätte fort! åt lunch i skolan med johanna. sen gick jag tillbaka.
va ute i ca två timmar och lekte med barnen. gick in sen och åt mellanmål. och en stund efter de gick jag hem.
sitter här och lyssnar på lifehouse
ska kanske på kör om en stund. får se
jag vill prata med josefin.
men hon kunde inte idag. smsa när du kan sötnos!
jo jusdea, en liten kille på dagiset kom fram till mig och ba "jag tycker om dig.." med jätte sött leende. så sött
ja hejdå


Kommentarer
Postat av: klara (:

åå, vad gulligt!

vad är det för fel på mej? :p xD haha (L)

2009-04-21 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0