24 april 09


josefine
+ ett hjärta i ansiktet



hej vet ni? det är 24 april idag. inte för det är nåt speciellt med de eller så. hehe ?
har nyss kommit hem från skolan. fast jag slutade egentligen kl 1. va i skolan till typ kl 2. väntade på tina och så. :D
sen stog jag och pratade med tina linnea och kalle en stund :D en ganska så lång stund
jag har nyss ätit glass med chokladsås. mums säger jag! vad säger ni?
skolan var helt okej. hade box (hette de så?) på idrotten. ganska kul, fast jätte jobbigt! tro mig
på no:n gjorde vi typ bilar. av typ ja, svårt att förklara. haha
svenskan var inte så jobbig. fast jag hatar svenska
lunch och sist spanska. kalle satt vid mig typ hela lektionen :P haha

ikväll ska jag och malin förmodligen sova över hos mig eller henne. har inte bestämt någoning men det blir nog bra! :D
skriver mer sen! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Kalle

jag "hlälpte" ju dig att hitta spanska saken ;)

2009-04-24 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0