18 april 09 - MUSIKAL


josefine kalle
emelie filippa
ni e coola (h)

musikalen igår gick jätte bra!
hoppas det går lika bra idag. om inte bättre!
super roligt är det! men jag va sjukt nervös innan, då menar jag sjuukt nervös!
kändes nästan som man skulle spy eller nåt. blir nog inte liika nervöst idag hoppas jag.
har en vid 4 och en vid 8.
jag vill locka håret. men det kommer nog gå ut tills kl 8. eller vad tror ni?

efter musikalen igår gick kalle emelie filippa jag simon o lydia mm.. till missionskyrkan, på hållplats fredag.
super roligt! haha! man skrattar så sjukt mycket!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: malin

jossan, min muskel dunkar, det ee jätteobehagligt haha

2009-04-18 @ 13:44:05
Postat av: klara (:

det kommer gå jätte bra!

lycka till! <3

2009-04-18 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0