11 april 09 - ullared o middag hos wickström

va vid ullared vid 10 ungefär. gick runt och sånt ja.
hittade lite saker. fy bubblan va trött man blir i benen o fötterna efter ett tag. haha!
sen har jag ju gjort illa mitt knä så då är det extra jobbigt.
jag träffade lydia där också. vart värsta förvånad! men det var trevligt (: hon e söt
köpte två t-shirtar  en grå tjocktröja  ett skärp  svarta leggings  parfym - so...? sinful  deo  en sjal  foundation chips  och choklad kanske nåt mer. josefine e glad. haha!
på vägen hem sov jag i bilen. sjukt skönt! va så super trött. inte så konstigt när man gick upp vid 7
kom hem och satte mig ute på alltanen och åt macka och sedan kladdkaka + grädde. det var super!
solen sken dessutom. så sjukt skönt!
gjorde mig lite i ordning och så åkte vår familj till wickström. åt god mat och god efterrätt + godis.
spelade spel också.
de ni! jag tycker inte om spel. haha!
åkte hem runt kvart i 11 kanske. tack för dagen!
just nu sover mitt ben. det är väldans jobbigt kan jag säga er. det gör ont. hehe
hoppas ni haft en bra dag ni med
puss





ni e best
tack att ni läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0