AND I LAY MY HEAD BACK DOWN.

ibland vill jag bara radera min blogg, och göra en helt ny med ny design och göra allting annorlunda lixom. meen vet inte om det blir så. känner vilket fall att min blogg är tråkig och vanlig. men ja, så känner man väl ibland.. eller nåt? (josefine filosoferar.. intressant. elr inte)

har vilket fall kommit hem efter skolan med huvudvärk, därför sitter jag och lyssnar på valmusik (haha jossan tack för förslaget), och åt nyss äppelpaj som mamma bakat! tack du räddade min dag. haha!

Kommentarer
Postat av: LisaGallneby

haha filosofen josefine! Nee din blogg är fin tycker jag!!



Valsång xd du är så söt du!

2010-11-23 @ 17:39:03
URL: http://lisagallneby.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 19:06:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0