see you soon!

ni är så otroligt bra! tack för den här gången, vi ses snart igen, hihi. i ♥ you!
förövrigt är jag hemma i hp nu. har suttit och tittat på den där bröllops saken på tv nu, väntade på darin som aldrig kom. han var nog imorn.. vilket fall, jag ska strax sova. och föresten så var vi i karlstad, så jag kan ju visa de jag köpte, om jag orkar.
imorn blir det nyhem i nästan en vecka så kommer inte skriva här något alls tror jag (om inte pappa har internet eller något). ha det fint! ni e bäst =D

Kommentarer
Postat av: josefin

jag har verkligen haft jätte kul, blir alltid så när vi träffas! :) ärligt, vi har alltid kul! ;o



hoppas vi ses innan jag flyttar..

vad skulle jag göra utan dig jossan?

du är så bra!

ha det så trevligt på nyhem :)

kram <3

2010-06-19 @ 17:02:41
Postat av: klara. (:

åh josefine :)

det var jätte kul att få träffa dej! måste få komma til hillerstorp nångång snart ju! :p

love you! ♥

2010-06-21 @ 13:46:49
URL: http://klarabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0