idag är det en vanlig dag för det är inte lottas födelsedag

hur ska man hälsa egentligen? eller hälsa o hälsa, men skriva först lixom. hej är så vanligt, hallå låter ändå lite knasigt, tja, tjena, tjabba o allt ja. får väl hitta på nån annan fras eller så, nåt förslag? :D jaja, haha! kom hem från skolan för ungefär en timma sen. ganska okej dag! no-"spanska", gjorde matte så-musik-lunch/håltimma-idrott-so.
ikväll ska jag träffa malin vid 6, ska öva lite innan mötet börjar. blir kanonkul!
imorn är det fridayyy! fy va gött med helg! sova ut och ta det lugnt. ☻
ha en bra dag! tack att ni läser, hihi ♥



bilderna gör mig gladast! o gör att jag bara längtar till er ännu mer.
saknar verkligen sommaren i kristinehamn, det var så kul! :-)
men i sommar blir det stek på bryggorna igen, eller hur jossan?


Kommentarer
Postat av: klara. (:

och kvällsmat som vi lagar och äter på en brygga, med solnedgången i ansiktet! :D

fy vad jag saknar dej, saknar dagarna i sommras! <3<3

2010-01-14 @ 16:30:40
URL: http://klarabengtsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad fin bild! Jag blir glad av den, även om jag inte känner nån av dom ! :D

2010-01-14 @ 17:32:04
Postat av: josefin

WolliBolli kanske? ! ;D älskar bilderna, och självklart blir det solbränna på bryggan iår också :) längtar och saknar. men snart helg! freedagsmyyyyyysh

2010-01-14 @ 17:48:24
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/
Postat av: Malin ♥

sv: hahah jag vet inte va jag ska skriva om :(! men ska nog göra en ny design tror jag :P

2010-01-14 @ 20:10:07
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0