"And I will rise when He calls my name"


måste snart sova. nationella i matte imorn.. känner mig inte alls taggad, om man ens kan va de?
nej men ärligt, usch. det enda med denna dagen som har varit positivt är skräckfilmen på morgonen som vi såg på svenskan och kören nu på kvällen, och då jag fick kram av kalle. sen kanske nåt mer, nej men detta va inte alls min dag. förövrigt ska jag göra om min header snart med, kan ju inte ha vinter bilder typ? godnatt! ♥


"And I will rise when He calls my name
No more sorrow, no more pain
I will rise on eagles' wings
Before my God fall on my knees
And rise
I will rise "


Kommentarer
Postat av: Kalle

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

2010-04-22 @ 13:37:05
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0