jag kom inte på någon bra rubrik :-)

tjeeeeena! har nyss vart och övat i kyrkan med lovsångsbandet, jag malin och kalle ska sjunga med bandet som spelar på unity live (ett möte i kyrkan med lovsång, predikan, förbön, fika efter mm.) den 21a eller vad det nu är :-) blir nog nice! låtarna går antingen oftast för högt eller för lågt, haha problem..

känns som jag aldrig hinner skriva här så mycket längre, men andra saker måste faktiskt gå först. tex, plugg och sån skit. :-)
förövrigt är jag så sjukt stel i axlarna, gör verkligen jätte ont! går inte ens att masserna mig för att jag är så stel, kan typ inte slappna av eller nåt :-s skumt..?
nu ska jag ta på mig pyjamasen, tvätta bort sminket och lägga mig i min sköna säng med mitt duntäcke, hihi.
sovbäst, ni är gryyymma!!


Kommentarer
Postat av: klara (:

åh, fy vad kul! :D

nej.. asså vad gör jag om dagarna? ;o känns som om jag inte har tid till nått och ändå år jag inget gjort!? :o skumt värre! :s

det kommer gå toppen på unity live! :D

älskar dej! <3<3

2009-11-06 @ 16:10:04
URL: http://klarabengtsson.blogg.se/
Postat av: Malin ♥

sv: hahah, jag hoppas att det löser sig. haha

2009-11-07 @ 12:54:41
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/
Postat av: Malin ♥

asså jag menar med låtarna till unity live. haha, kan inte sluta skratta bara :P

2009-11-07 @ 12:55:07
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0