josefine hatar limpistolar

äckel på att inlägget försvann när jag skulle lägga upp de. så jag får la skriva om allt

aj aj aj! mina fingrar gör typ så hääääääääääär ont!
jag skulle vara duktig och byta lim i limpistolen, så råkade jag trycka och det kom jättemycket lim på mina fingrar. sadface :(
förövrigt var dagen ganska slapp i skolan
matte engelska lunch spanska svenska no

fick vg på svenska provet iaf
nu sitter jag här och tråkar
dagen imorn kommer bli sämst! alla mina kompisar åker på konfaläger och amila o malin är ju i frankrike
vet inte vad jag ska göra imorn. skolan kommer vara sämst! tur att vi slutar 1
sen kommer dagen vara jätte tråkig också. har ju typ ingen att vara med. SADFACE :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0