jag är sämst på att komma på rubriker

hej sitter hemma och gör lite spanska. haha! va tvungen att lägga in några inlägg också
har haft matteprov. a-delen gick ganska bra, 17/19. b-delen tror jag gick ganska sämst!
har haft engelska också, tittade på this is england. tyckte den var bra faktiskt! fast vi hann inte titta klart
nu ska vi ha sommarshow till kl 3. woho!
efter skolan ska malin med mig hem en stund, sen drar vi till kyrkan för att öva igen.
ikväll ska jag kolla på barbie med jonatan. ha ha! det blir bäst
har nästan inget mer plugg ju. happyface !
om 2 veckor och 1 dag! DÅ NI!
nu ska jag inte skriva nåt mer. men tack att ni läste hit ner. ni är bäst!



kl är 12:12



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0