happyface


dagen började såklart med skola. ganska slappt!
so - gick igenom massa frågor
svenska - gjorde lite uppgifter
lunch - spaghetti och köttfärssås
spanska - gjorde lite uppgifter och så där med
matte - räknade faktiskt lite
no - genomgång + uppgifter
klf - slappt + att vi gjorde ett kort till vår fröken som är sjuk


efter skolan gick jag hem och pluggade och satt vid datorn. har hkk prov imorn och eng glosor
känner att jag måste plugga mer men jag orkar inte detta nu
hjälpte till i trädgården också lite. ehe
vid 6 satt jag utanför sibylla och åt glass med hempa. mums! happyface
nu sitter jag här och skriver med folk på msn o lyssnar på musik + lite plugg. ehe
hoppas ni haft en bra dag ni med! :D
puss ♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har valt ut finalisterna i min veckans blogg tävling, gå in och kolla om du är en av dom! :)

2009-05-18 @ 21:36:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0