glass + chokladsås = sant

josefine har redan slutat skolan. känn på den du! gick hem vid 12  - happyface
gick upp vid 6 idag. hemskt! skulle till tandläkaren 07.40 och vi skulle åka 07.20
sjukt skönt eftersom jag slapp idrotten! men det var vääääldigt tomt utan mer än halva klassen idag
endel är ju i frankrike och endel på konfaläger. saknade alla enormt
satt själv ibland men det var rätt okej, eftersom man kan skicka sms u know
väldans slapp dag. efter dom hade haft idrott var det no och då tittade vi på film. sen var det svenska och då tittade vi också på film. sen lunch och då satt jag med tina och kompani
nu sitter jag här och äter glass. mums!
och förövrigt är jag sjukt trött idag. mina ögon typ slocknar snart, allvarligt!
hejdå


Kommentarer
Postat av: puss x) killen igen(:

puss x)<3

2009-05-08 @ 13:20:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0