dagen vart bäst!

ja säger som jag skrev på rubriken: dagen vart bäst! ihihi
åkte iväg med familjen på utflykt vid 11. vi satt grillade korv vid stranden och jag sov även en stund. sjukt gött! solen bara stekte på mig!
efter ett tag fortsatte vi att åka, till ett naturreservat. vi gick runt och sen fikade vi
va masa kossor där också. haha dom va söta
gick på en affär med, valles heter den. köpte ett par jeansleggings (y) ihihi
vi köpte glass på ica och sen åkte vi hem till stugan igen
jag och markus har nyss cyklat 8 km ungefär. skönt! cyklade ner till stranden och va där en stund. sen cyklade vi hem
bilder kommer! jag lovar :D
tror vi skulle ner till stranden snart igen och titta på solnedgången. erkänn att det låter lite mysigt? jag tycker i alla fall det
har ni hittat på nåt roligt idag då? :D
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0