8 maj 09

vad har jag gjort hela dagen? jadu, det va en bra fråga.
jag har fy sjutton inte gjort någonting. har suttit inne på mitt rum hela tiden
de spö regna verkligen. sen blev de åska och strömavbrott
så jag kunde inte sitta vid datorn eller något
jag va på jätte dåligt humör och saknade alla kompisar som är på läger och skit
men kvällen vart bättre. åt lasagne och sen kollade familjen på talang. min brorsa va ju med. men som synd va gick han och bui inte vidare. fast det har jag ju vetat i några veckor nu men
just nu sitter jag här men jag borde egentligen duscha. det känns jobbigt. he he
kanske skriver mer snart eller nåt :D
bara för jag typ har lagt upp jätte många inlägg idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0