2 maj 09 - karlstad med josefin


just nu sitter jag här och bloggar med huvudvärk till och med
jag sitter i josefins rum och fick låna hennes dator - de e nice!
hon ligger i sin säng och lyssnar på musik. haha! vi är osociala till max
men vi är så sjukt trötta! vet inte vad det är med oss. vi vaknade och va dö trötta. sen har vi vart det hela dagen lång!
men igår kväll bestämde vi oss för att vi skulle till karlstad idag. jag skriver mer om det sen
har nyss ätit mat. super! sen gick vi ut och spelade badminton. ni kan väl gissa hur det gick? - katastrof! ha ha!
vi tänkte att vi skulle röra på oss lite. men ja det vart 5 minuter spelande sen bara "nej, ska vi ta en pause eller?" ehe
det har vart toppen väder i flera dagar nu! vilket vi är glada för! hihi
jag sitter och lyssnar på den låten jag lagt upp nu. typ jätte bra!
ha't nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0