15 maj 09 - BÄST

dagen igår fram till kvällen va inte så jätte bra direkt
men sen när jag gick till kyrkan på hållplats fredag vart kvällen och så bäst! sjukt roligt var det
när vi kom dit satt vi och pratade lite och så va det en samling
vi bakade kladdkaka och åt hamburgare.
vid 9 ungefär spelade urban chaos. sjukt bra!
och vet ni? eftersom att ja skulle fylla år så tog dom upp mig på scenen och sjöng för mig. det var sjukt gulligt av dom! ihihi
när dom hade spelat klart gick vi ner och åt kladdkaka. sen stack jag matilda malin kalle simon therese och jonatan hem till therese och jonatan. vi tittade på en liten skum film (: fast vi kollade inte klart på den
vi satt och pratade och hade det super mysigt
när kl va 12 sjöng dom för mig :D ni e söta
gick hem vid halv 3 eller nåt sånt
TACK för kvällen alla. ni är grymmast!









Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Så lite så! :D

Du går i min syster Emmas klass va? ;) hihi

2009-05-16 @ 13:28:52
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0