14 maj 09 - tina hjärta josefine

hej skolan var okej. orkar inte skriva nåt om de (:
efter skolan umgicks jag med söt tina! vi åkte först förbi mig. sen till ica för att köpa godis. blink blink
vi fortsatte hem till henne, på hennes coola moppe (h)
vi satt och pratade en stund och så gick vi ut igen, fast då var hennes hund också med. hihi
när vi sen kom in igen tittade vi på tv och åt godis. så pratade vi om jättemycket! och skrattade också
haha! det var sjukt kul. tittade i skolkataloger gjorde vi också 
vid halv 7 gick jag hem. och tina följde mig
dagen vart bäst! tack vare dig tina :D du är bäst


godis. hihi

tina ♥ josefine



tina sötnos

haha sötbild

hehe

josefine ♥ tina

tina är söt

jag älskar dig tina toivainen

Kommentarer
Postat av: tina

dagen va helt bäässst ! tack sötaste josefine .



bilderna är supermysiga , förutom dne sista , va gör jag ? :PP



jag älskar dig !♥

2009-05-14 @ 22:07:16
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0