1 maj 09 - träffat debora ♥

hej nu är det minsann en ny månad. vilket innebär att jag snart fyller år. deni!
just nu sitter jag här i kristinehamn i josefins hus. har nyss ätit god mat! mums. jag är mätt!
jag lyssnar på i can only imagine. den är fin
vet ni? jag har träffat debora idag! fattar ni va kul det var! hade inte träffat henne på ett halv år. helt sjukt!
jossan är nere och pratar med hennes föräldrar och sånt nu. hihi
det känns faktiskt som att jag är solbränd i ansiktet. :D yeah!
vi ska till karlstad imorn! :D fedt nice säger jag!
puss puss puss!

Kommentarer
Postat av: debora*

de va beeest! sjukt kul! :D:D

o nyhem om en månad:D

tihi jag är solbränd oxå:)

2009-05-02 @ 22:09:01
URL: http://deboranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0