8 mars 09 - slapp dag !


ny hårspay om ni ville veta. höhö
*
sov till typ tjugo över elva. feett skönt! seriöst
åt frukost
åt lunch vid typ ett
sen bakade jag och simon -  kladdkaka med smarties på
typ datorn
vid sju kollade jag mamma o johanna på askungen tre - hihi
duschade
åt samosa - de är typ afrikanskt - afrika feelings
såg lite på american idol
datorn
har gått utan smink och ofixat hår oxå om ni ville veta
jag tror jag snart ska sova
kl är 22:11
gonatt! ♥

tack för att du läser (:
haha de kändes som typ "tack för att du väntar.." ja, jag är trött. hejdå

Kommentarer
Postat av: Klara

jag läser, längtar och väntar på att få se dej live snart igen! <3<3

2009-03-10 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0