7 mars 09 - musikalövning*

hej idag va de musikal övning från kl 9 - 4
det var super (: lite jobbigt ibland bara, för man var så sjukt trött! kom inte långt heller, och när vi dansade med den 'riktiga' musiken gick det inte så bra först. pinsamt! jag dog nästan
när jag kom hem åt jag glass. det är typ jäätte gott! och kollade andra avenyn, igen. det är typ skit bra! erkänn!
jag är törstig jätte ofta :o de e skumt. ifall ni ville veta. och jag är onyttig idag :$ för jag köpte godis förut och nu glass + cola. inte bra, inte bra alls. fast skitsamma, det är gott. right?
jag är sjukt trött. gick ju upp vid kvart i 8. jaja.
jag har börjat lyssna as mycket på avril lavigne. hon e bra. och japansk hiphop e beest!





Kommentarer
Postat av: amanda andersson (:

köpte du lika mkt godis som vi när vi skulle kolla på film i kyrkan elr ? ;e;e hahah :d saknart <3

2009-03-07 @ 19:12:15
URL: http://amaandddddda.blogg.se/
Postat av: Robin

Stört gott med glass...

2009-03-09 @ 13:24:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0