4 mars 09 - basket är farligt




hej dagen var okej
jag börja säga att på idrotten så spelade vi basket och så gjorde jag illa långfingret ;s as ont gjorde de! gick till skolsköterskan, typ kylde ner de lite och sen satt hon nån slags tejp på. vet inte om det är stukat? men det är i alla fall svullet. det är ganska svårt att skriva (x tur att det var vänsterhanden iaf. man kan säga att jag gjorde en "filippa " x) haha!
ja, hade föst so idrott lunch håltimma elevensval
slapp dag iaf (Y)
kom hem och sen gjorde jag so läxan i flera timmar ;o är ändåå inte klar! helt sjukt :oo
är aas trött också c: och tack till alla som läser! ni e beest (:
puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Robin

Ojoj... :D Men basket är roligt! ;D

2009-03-05 @ 08:42:15
Postat av: Humorsajten

Kolla in våran roliga blogg =)



Vi har uppdaterat nu =)

2009-03-05 @ 12:25:42
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: Filippa

haha ja det kan man säga :P men vi är ju tvillingar nu :D

2009-03-05 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0