30 mars 09 - plugg


puss puss puss på låten
veckan = booooring
fast, på fredag, då är det trysil som gäller!
fatta va jag längtar! iaf nåt kul att se fram emot
åker med kyrkan (: typ 20 stycken är vi tror jag
klockan är 16:35. ska nog ut och gå snart! jag är typ jämt ute och går känns de som. hehe
har pluggat lite no + matte. blää or what?
jag ska försöka vara postiv, för jag klagar typ hela tiden. jag borde säga som robin säger att jag ska säga (det där lät lite komplicerat. heh) "jag kommer klara det här!" ska nog börja med de, försöka i alla fall
på onsdag är det musikal övning, igen! måste in till stan och köpa kläder innan de, kommer aldrig hinna! joda, jag klarar de! hehe
matteprov på onsdag och noprov på torsdag. jippie! not
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0