3 mars 09


sommar, vart är du? :c ♥


hej nu tänkte jag skriva nåt intressant! försöka iaf, haha!
jag har nog bestämt mig för att fortsätta blogga. iaf ett tag till. för nu har faktiskt ganska många kollat! 22 st va det igår. jag är sjukt glad för de :o och det är ännu roligare när ni kommenterar (: josefine blir happy då. de tycker ni väl om?
förövrigt har skolan varit rätt okej.
hemkunskap - bakade semlor (bullar) sen gör vi resten nästa gång
so - gick igenom frågorna
lunch - äckligt ;s
bild - boring x)
engelska - inställd slutade 13.10

fatta skön dag! önska att alla dagar var så. de skulle vara fett! eller vad säger ni? (:
jag tror att jag och simon ska baka vaniljbullar sen. om de nu blir av.
sen måste jag göra so saken ;s och lite annat typ
inte för det här var nåt intressant men ändå. hoppas ni läser iaf (a)
jo, debora åker till polen (?) idag :( jag kommer sakna henne :( även fast vi inte träffas men vi skriver ju o så ._. ha det bäst! jag älskar dig
ni kan väl sms:a med? (a) för ni har väl mitt nr, kanske inte.
jag vill bara säga att mina kompisar är söta.
hejdå :D






jag och simon är kola som bakar vaniljbullar (H) haha

Kommentarer
Postat av: josefina

Älskar Öland =)

2009-03-03 @ 15:36:28
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: malin

jossan är finast nananananaaaaaa:D

2009-03-04 @ 13:00:11
URL: http://justdaance.blogg.se/
Postat av: Robin

Fy vad gott! :D

Inställda dagar for the win :D

2009-03-05 @ 08:40:39
Postat av: debora*

sommmar vill vi ha, o ni är kooolast!

nu är debora hemma igen (: ihih

(L)

2009-03-10 @ 21:20:44
URL: http://bbirdshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0