28 mars 09 - myskväll



hej! kvällen vart jätte mysig! umgicks med min kära familj. hehe onyttiga va vi faktiskt. åt först pizza, kebab! de e nice!
sen satte vi oss och kollade på film. "P.s. I love you" (+ äta godis)
den va typ så häääääääääär sorglig. satt nästan och grät hela filmen. eller nästan grät i alla fall. snyft
men den va i alla fall bra kan jag säga! någon som har sett den? ja vet i alla fall att nanna älskar den.
just nu sitter jag här och är sjukt trött! ingen rolig inne på msn heller. eller i alla fall ingen social.
jo nu skrev robin! fett! tack (a)
jag tänkte nästan logga ut. fast då kom ju som sagt robin.
hihi
hejdå

Kommentarer
Postat av: rebecca danielsson

den har jag med sett! fast jag fatta ingenting av den o tyckte bara den va dryg xD

2009-03-29 @ 20:20:09
URL: http://rrebeccad.blogg.se/
Postat av: mali

den är så psykligt bra! vill du se den med mig en gång till, + a walk to remember? när vi sover över typ?: ): )

2009-03-29 @ 22:17:34
Postat av: Anonym

vill du se den med mig igen och a walk to remember när vi sover över?? =) så sjukt bra är dom! vill gråta haha ;)

2009-03-29 @ 22:18:23
Postat av: malin

oj nu blev de visst två inlägg, trodde inte de första kom med nämligen ; )

2009-03-29 @ 22:18:51
Postat av: Itauh

åh,älskar den filmen, faktiskt :D hihi

2009-03-31 @ 22:37:31
URL: http://hangovers.blogg.se/
Postat av: Itauh

åh,älskar den filmen, faktiskt :D hihi

2009-03-31 @ 22:38:05
URL: http://hangovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0