26 mars 09

hej jag sitter och äter en klubba. den smakar typ diskmedel. inte så jätte nice
och vet ni vad jag har kommit på? att blink 182 är riktigt bra! hempa visade mig nån låt i skolan, för ja hade inte hört så många låtar typ. jätte bra faktiskt!
imorn är de coopers. springa typ 4791274890480 mil. (eller 2 km med andra ord, eller va de 3?) under 13 min för G. 
sjukt jobbigt tycker jag.  eller vad tycker ni?
idag ska jag ut och gå hade jag tänkt. får se när de blir av. hehe
sen måste jag plugga lite no också. har prov nästa vecka -.- blää
har matteprov också. ännu mer blää
i skolan va de sjuukt äcklig mat. åt typ ingenting, så ja va hungrig typ hela dagen..
ont i huvet har jag typ också. fy va jag klagar
och jag har lite ont i magen
träningsvärk också. efter att ja blev skjutsad av matilda på hennes cykel
satt på sadeln och hon stog upp, så ja. trängsvärk fick man av de
jag har knall rosa nagellack
jag har randiga strumpor
bra info de här
hejdå


vädret är kärlek
jag älskar't verkligen

Kommentarer
Postat av: debora*

ska ni springa 2 km på 13 min för o få g? :o:o stackare!



men ja o rebecca brukar säga såhär, man klagar inte man påstår :) känns mke bättre då :) hihi



vädret är det beesta! men vore ännu bättre utan snö :)

(L)

2009-03-26 @ 21:03:08
Postat av: Jonatan

Härligt att du insett att Blink 182 är bra :D

Snart lär jag dig dricka monster med ;)

2009-03-26 @ 21:23:00
Postat av: Anonym

det snöar här! :S puss<3

2009-03-27 @ 07:55:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0