25 mars 09

hejhej! skolan var helt okej.
so - gjorde ite ett skit
idrott - jag och amila höll i den ;s
matte - fick inget gjort ungefär
lunch
håltimma - från 11.50 - 13.45 - va med emelie i skolan
extra matte - jadu.


nu har jag kommit hem och så. asså jag är rastlös
det finns verkligen ingenting att göra här
så sjukt tråkigt har jag
jag vill göra en massa saker, men vad ska man göra?
svar inget
kommer nog sitta vid datorn hela dagen? typ ganska så jätte boring
om jag inte går ut och går, som jag nog kommer göra snart
heeeeeeejdå

godmorgon (:

snart är det skola
kl är 07.53
jag e sjukt nervös för idrottslektionen !
får se vad jag gör sen
blir nog inget roligt iaf
puss

Kommentarer
Postat av: Robin =)

Varför nervös inför idrottslektion? =D

2009-03-26 @ 09:13:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0