23 mars 09 - skola

hej dagen va jättebra faktiskt! de känns som att veckan kommer bli ganska så nice!
skolan var typ rolig ja (: and i like it
so - läste o gjorde uppgifter
svenska - skrev typ ganska mycket
lunch - pyttipanna ;s
spanska - läste
matte - gjorde två tal ;s på en halv timma
no - gick igenom lite saker o så
klf - prata typ o va ute och gick
förövrigt så var ju allas franmän och fransyskor här idag (+ 10 dagar frammåt)
inte för jag pratade nåt med dem, men de va la trevligt iaf! haha
sen kom ja hem och åt lite. tårta också. - prinsesstårta e nice!
ja känner att ingen kommenterar min blogg.
men de kanske inte finns så mycket att kommentera. hehe?
jag tänkte gå ut och gå nyss, men de spöregna :o i don't like it
och vet ni? de snöade liite förut, jag fick typ panik. de är ju vår nu! right?
nästa vecka har vi matte prov och no prov. uusch! äckel. haha
snart är det trysil ! ! ! - best kommer de bli!
jo jag har kommit på att denna "._." blir upp och ner om man gör så ".-." haha, rolig ja vet (x hehe
puss


Kommentarer
Postat av: Robin =)

Hata snö när det ska vara vår! =(

2009-03-23 @ 20:33:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0