22 mars 09 - våffeldagen? nejnej

hejhej! gick upp vid halv 11. skulle ha främande vid 11.15. vi fikade o sånt
vid 4 va vi bortbjudna hos några i kyrkan på mat. de va la trevligt!
vid 6 åkte jag till amila och planerade idrottslektion. hann dock inte klart. o de ska va inne imorn. men vi skickar de efter skolan typ. de ordnar sig.
och så åt vi pannkakor med jordgubbssylt + glass. de va kanon!
vid 8 skulle hon åka o hämta sina fransyskor. så dem skjutsa hem mig. snällt! (a)
halv 9 gick ja simon o markus till erik. eftersom att de va "våffeldagen" haha not! erik trodde de, för några hade lurat honom. hehe
men de va trevligt. åt dock ingen våffla för ja hade ju ätit hos amila.
ingen av mina kompisar va där. de va mest äldre där. men ja satt o pratade med john och markus kom i slutet med.
gick hem vid 10. ja har nyss duschat. och väntar på att mitt hår ska torka. kommer dock dröja länge så ja får la ta hårblåsen. hehe
imorn är de minsann skola. hehe
puss på DIG

Kommentarer
Postat av: Fränberg

Haha men ne våffeldagen va de inte men de va ju junfru marias bebådelsedag lr som den nu för tiden kallas våffelsöndan :P så visst kunde man käka de o även om de inte hade varit de behöver man ju inte ngn anna anledning till att käka våfflor än att det är gott ;)

2009-03-23 @ 18:51:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0