21 mars 09 - stan & unity live

hej! dagen vart typ super best! jag fick äntligen gå på stan. har längtat efter de hur länge som hellst.
mamma va snäll och följde med mig till värnamo.  åkte runt 11 o va framme vid 11.20
gick runt lite o så. jag köpte termobyxor o vantar till trysil. (haha kändes lite dumt eftersom att de e vår nu, men ja kommer kunna ha de i många år så) och så köpte ja vitkajal o  en ny mascara. de va fett! för mascaran kostade bara 49 kr, skulle egentligen kosta 89 typ. (de sålde ut de för att de hade kommit in nytt). och jag hade letat jättelänge efter vitkajal (den va typ slut överallt)  o så gick vi in på den affären som ja köpte mascaran på o så fick ja den för 50 kr. för de va egentligen en test, men den va inte använd nånting! (y) en glad josefine idag!

på kvällen blev de självklart unity live! de va typ så häääääääääääääär bra. (+ mycket mer) 
jag och malin is da masterfotografs. hehe. vi är ju kyrkans fotografer så vi skulle fota ikväll.
vi satt nästlängst fram, respekt! (h) de va sjukt mycke folk! fett! :D
mötet va riktigt bra. lovsång predikan o mer lovsång.
när mötet va slut gick alla till betania o fikade. sjukt goda mackor + dricka. o minglade.
riktigt roligt va de! som sagt, mycke folk. (:
gick hem vid 12. sen stog ja o simon o pratade med tina o linnea till kvart i 1 typ. gött
den här helgen har varit den bästa på länge! jätteroligt har de varit verkligen.
(ska ladda upp bilder snart)

*







helgen vart helt enkelt best! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0