20 mars 09 - skola hem tonår


låten ÄR kärlek ♥

hej (: slutade vid 1 idag, ganska nice. inte jätte nice utan ganska
 
för ja har ändå inget o göra här hemma ja menar,  vad ska ja göra? svar: inget?
skolan var faktiskt helt okej idag. när ja e så här glad är de faktiskt kul. lunchrasten va best
ja o emelie gick till uppehållsrummet o pratade med erik. yeah
och väggen va typ nära o välta kändes de som :o haha o ja typ skrek. hehe
sen va vi ute och pratade med lite folk. o ja lånade eriks longboard :D de va fett! önska att ja kunde åka sånt. för de va askul!
sista lektionen va de förövrigt spanska. kunde verkligen inte konsentrera mig. sen kom filippas klass in, fast då slutade ja typ. men de va kul iaf (:
sen gick ja hem. drack juice (y) och kollade på jake long - american dragon! respekt! (h) hehe
o så hämtade ja johanna
jag har ingen aning om vad jag ska göra fram till kl 7. ja vill va med nån. hm
kl 7 blir de tonår. vi ska baka tårta. (y) bilder kommer kanske. kanske, ja.
puss!


- Nå Pelle, hur många krig förde Karl XII?
- Fem
- Räkna upp dem!
- 1, 2, 3, 4 och 5! 
*










Kommentarer
Postat av: emelie

Haha, väggen va läskig:S jag vill också vara innan 7 men ska till värnamo:( <3

2009-03-20 @ 16:05:29
URL: http://justdaance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0