hej jag känner mig lite sådär halv ledsen idag. det är inte kul. jag vill gråta
jag är så sjukt trött på skolan. så jobbigt! bara massa läxor och prov hela tiden. de suger!
jag är bara blyg i skolan känns det som.. det är typ as tråkigt, jag vill inte vara blyg. jag brukar inte vara blyg..
i kristinehamn i skolan var jag bland dem som pratade mest typ. men när jag kom hit blev jag tyst typ känns de som.
jag känner mig ibland som två olika personer. en blyg och en glad o social
varför ska det vara så jobbigt att flytta?
fast det kanske blir bättre, de måste de bli iaf. och imorn kanske det känns bättre
aja, nu ska ni inte slösa er tid att läsa min skit
hejdå



You're not alone, together we stand
I'll be by your side, you know I'll take your hand
When it gets cold, and it feels like the end
There's no place to go, you know I won't give in

Keep holding on
Cause you know we'll make it through, we'll make it through
Just stay strong
Cause you know I'm here for you, I'm here for you

Kommentarer
Postat av: malin

sluta jossan, nu blir jag ju oxå ledsen :( . jag tycker att du rockar

2009-03-02 @ 15:44:23
URL: http://justdaance.blogg.se/
Postat av: Emelie

Märkte de i skolan:( tkr synd om dig men det kommer bli bra<3

2009-03-02 @ 16:22:55
URL: http://justdaance.blogg.se/
Postat av: debora*

de är inte skit!

man får va lessen ibland, men det är inte kul..

jag saknar dig fett..

pusss (L)

2009-03-02 @ 17:08:59
URL: http://bbirdshit.blogg.se/
Postat av: beatrice

åååh, jag blir tokig jag känner ju igen en texetn men jag kan verkligen inte komma på vad det är för något!!:@

jag känner igen dina innre känslor, bara så du vet :)

2009-03-02 @ 17:34:09
Postat av: Robin

Jag tror inte det kommer vara så för evigt. Jag bryr mig om dig så himla mycket... :( <3 Är oroad för dig. Du kan alltid snacka med mig... <3

2009-03-02 @ 17:51:23
Postat av: Filippa

Men Jossan sluta nu, du är ju inte alls blyg.....om du är blyg vad är då jag?? Bara så du vet så är du en av de härligaste personerna jag känner :D

2009-03-02 @ 18:05:45
Postat av: HeHelena

jag känner mig ibland som två olika personer. en blyg och en glad o social



Mhmm! Förstår precis hur du menar. Det är typ lika med mig, fast båda känns som jag och det känns så underligt...

2009-03-02 @ 21:35:54
URL: http://hehelena.bilddagboken.se
Postat av: Klara

josefine jag har kännt mej som två elr kanske till och med tre personer länge nu. du hittar tillbaka! jag älskar dej och kommer stå vid din sida varge minut livet ut! <3<3

2009-03-03 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0