19 mars 09 - skola promenad glass


hej kl är 19.02
jag har ätit glass nu med, mums! i like it
va ute och gick två gånger förut. de e så sjukt skönt! speciellt i det här vädret. blå himmel och solsken! kan de bli bättre? svar: nej! i like it
pappa hade gjort hamburgare med så nu är jag tjockare än vanligt
jag vill prata med nån, vet inte vem | nanna ringde så vi pratade! de va najs. hade inte pratat med henne på länge. du e söt
jag vill gå ut o gå igen med, får se om jag gör de. eftersom att det e mörkt. jag e mörkrädd! e du?
har inga läxor tills imorn (y) för svenskan är jag klar med.
hade engelska förhör, på glosorna idag också. 41/42 fick ja. ett litet stavfel. hehe
jag har kommit på att man blir väldigt glad när nån bara säger "hej" när man går förbi. de va en idag som sa hej, o jag vart gladare.
och vet ni? jag drömde inatt att jag och zac efron va ihop. de va såååå mysigt. åh! och sen bara "nooooo en dröm :(" äckel :(
jag vill skriva mycke mer men då kommer ingen orka läsa
heeeeeeeeeeeejdå. ja va tvungen



jag är både glad och ledsen.
  va jätteledsen innan no:n började. de kanske ni såg.. vet inte
när no:n började blev de lite roligare, emelie o amila gjorde de kul faktiskt. speciellt när ni skrek, ja skrattade. de va sjukt kul om ja ska va ärlig
ja e typ knäpp
och jag har nästan huvudvärk som vanligt. måste börja använda glasögonen i skolan
åh fy bubblan va jag saknar debora nu. jag har inte träffat henne på 9184797289478494 år. eller ett halv år med andra ord. ja dör!!!!!!!!! jag saknar dig..
asså ja e tråkig. de har jag kommit på alldeles själv. eller ja känner mig tråkig.. ja e ju inte alls rolig, inte ibland iaf
jag vill ha glass. ska nog äta de snart
sen ska ja nog gå ut o gå snart också, de e sjukt fint väder. i like it
kanske prata med nanna, om de nu blir så. (L)
ja blir iaf glad när ni kommenterar. så de får ni göra om ni vill, snälla?
jag älskar er som läser, ni e best! även fast de inte e så många men ändå. utan er skulle ja aldrig blogga. låter kanske dumt men hur kul äre om inte nån läser.
hejdå

- bits er hund?
- nej..
- AJ! ni sa ju att den inte bits!
- det gör den inte heller, men der där är inte min hund.
hehe 

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; hej hej :D

allt väl? :)

2009-03-19 @ 18:18:17
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Albert

Jag gillar din humor ^^

2009-03-19 @ 20:47:39
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :)

göra imorn då?

2009-03-19 @ 21:22:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; Okej :)

ta det lugnt och vila upp mig :)

allt väl idag?

2009-03-20 @ 05:11:54
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Robin

Gillar den nya bilden på blooggen! :D

2009-03-20 @ 09:10:52
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; okej okej :)

jorå det går allt :)

gör du då?

2009-03-20 @ 10:38:50
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: lisette

Hejsan :)

Kika gärna in på min nya blogg där jag har en lite outlet och säljer kläder, skor och accesoarer, hoppas du hittar något som faller dig i smaken :)



http://lisettee.blogg.se/outlet

2009-03-20 @ 14:36:08
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0