10 mars 09

tja (: nu har jag slutat - 14.20
slapp dag (: de nice!
vi bakade bullar på hemkunskapen :D och semlor
dem vart as goda :D hihu
sen so - gjorde typ ingenting (:
lunch - usch äckligt :s åt typ ingenting
rasten satt vi ute på en bänk, de va typ vår då (: sol och varmt. men sen började de regna när vi hade bild ._. suck!
sist engelska. typ läste nån text sen spelade vi alfapet. "har ni sett den filmen grabbar?" hahah ja dog nästan. matilda ä söt :D haha och ni andra med

idag ska jag nog plugga lite. har matte till torsdag. so och svenska till fredag. men ganska slapp vecka ändå (:
och vår so lärare ska vara sjukskriven i minst 1 månad till typ :o
jaja, just nu lyssnar jag på high school musical (a) hihi puss på de :*

vet ni? inatt drömde jag att jag o debora träffade josefine och åsa. de va best :( för ja saknar dom
jag känner mig faktiskt ganska glad idag. vet inte varför, men de nice! right? (: haha
nu ska ja inte tråkiga ut er mer. puss!














Kommentarer
Postat av: Robiiin! =D

Niiice! :D Våren kommer snart! =D=D

2009-03-10 @ 15:17:18
Postat av: debora*

åååhh, sanndröm tycker jag det kunde vara! (L)

men vet du vad jag drömde för nån natt sen?

jag drömde att jag träffade en snygg kille som jag typ pratade massa med(: för en gångs skull så vågade jag prata med honom x) haha förstår du vem ja menar? x) höhö

2009-03-10 @ 21:55:49
URL: http://bbirdshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0