värnamo med mamma och syster

va i värnamo med mamma och lillasyster idag. mysigt! skulle egentligen köpa skor tills imorn. ett par ballerina skor, men de fanns verkligen inga fina. så jag köpte ett par typ tygskor eller va det heter. dom är finare i verkligheten än på bilden. hihi
köpte glass, va på lidl och nån annan affär.
sen åkte vi hem. man blir så sjukt trött när man går på stan, i alla fall jag!
när vi kom hem åt vi korv med bröd. sen skulle jag sitta vid datorn men den va jättedum! "stäng inte av datorn, uppdatering 6 av 9.." eller nåt sånt stog de. och de dröjde typ 40 minuter. så jag vart lite sur på de! gick ut istället, va lite ledsen då ett tag. vet inte riktigt varför, men allt kändes så jobbigt. skicka sms med tina så jag mötte henne och vi satt och prata i en halv timma typ, kändes mycket bättre sen! tack sötnos, du gör min dag!
jag har panik inför imorn, bajs. oj vilka ord jag använder. förlåt
nu ska jag ladda upp lite bilder som jag tog idag. tack att ni läser! puss

Kommentarer
Postat av: tina

hon tackar säkert så mycket :))



sötnos kan du vara själv <3

2009-06-11 @ 21:52:39
URL: http://tinatoivainen.blogg.se.blogg.se/
Postat av: tina

det va jätte mysig . och skorna var fina !



<3

2009-06-11 @ 21:58:36
URL: http://tinatoivainen.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0